Bättre dag !

Idag blev det en bättre dag jag var fokuserad och kanske det var tack vare min affirmation 'Jag är en grym brud och jag gör en sak i taget , allt är väl' och 'Jag är en underbar och härlig tjej jag gör en sak i taget , allt är väl'
Kanske var det dom sakerna som hjälpte men kanske också att min chef var på ganska bra humör , klart att det påverkar ! Man slappnar av på ett helt annat sätt istället för att gå på nålar. Men jag ska fortsätta använda positiva affirmationer , det är inte det lättaste att komma ihåg när det är fullt ös på jobbet , men bättre lite än inget alls ! Imorgon är en ny fräsch dag, och sömnen läker mitt inre !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lavendeldoft

Personlig utvecklig på egen hand? Går det? En påbörjad resa, förhoppningsvis till det bättre, andligt, psykiskt och fysiskt.

RSS 2.0