Torsdag

Kände imorse när jag gick upp att den här veckan gått fort det är redan torsdag ! Och igår glömde jag köpa med mig mjölk hem så det blev gröt utan mjölk vilket gick ändå med massa honung och nötter blev det gott ändå. Däremot så bytte jag ut kaffet ont en kopp yerba mate och vet inte om jag känner någon skillnad kanske en aning tröttare ? Men det behöver ju faktiskt inte vara pga det snoozandet på morgonen gör en ju inte direkt piggare. Härligt med sol idag det piggar ju faktiskt upp . Ha en härlig torsdag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lavendeldoft

Personlig utvecklig på egen hand? Går det? En påbörjad resa, förhoppningsvis till det bättre, andligt, psykiskt och fysiskt.

RSS 2.0