Skitdag

Idag var det en mindre bra dag och jag vet inte riktigt varför, jag tror att det delvis kan vara pms men jag var på bra humör innan jobbet fram tills min chef kom och sa att jag igår missat lappa några varor i kylen som närmar sig bäst före datumet. Dom hade stått gömda bakom andra varor. Jag tror det började där sen kände jag mig lite överflödig idag en kollega gjorde det jag brukar göra så fick hitta på annat. En annan kollega som var ledig kom in och handlade och tyckte han hade en konstig attityd mot mig sen om det var så vet jag inte. Som sagt pga min chef blev dagen helt fel och blev superledsen men pga pms blir ju allt snäppet värre än annars :-) Men är en ny dag imorgon ska försöka komma tidigare i säng ikväll också. ha det fint allihop !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lavendeldoft

Personlig utvecklig på egen hand? Går det? En påbörjad resa, förhoppningsvis till det bättre, andligt, psykiskt och fysiskt.

RSS 2.0