Nya mål

Jag har ju haft ganska dåliga matvanor sista tiden , lagar man inte matlådor inför en ny vecka så inte gör man det när man kommer hem kl kvart över tio på kvällen. Så länge jag kan minnas har jag haft problem med finnar . Mitt mål är att bli av med dom och slippa använda concealer och puder. Det känns som att man bokstavligen täpper igen hela ansiktet faktiskt. Förutom att tvätta ansiktet ordentligt med bra produkter så har jag köpt hem frukt och grönt och ska bli bättre på att få i mig det dvs dessa
antioxidanter som är så bra ! Fortsättning följer !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lavendeldoft

Personlig utvecklig på egen hand? Går det? En påbörjad resa, förhoppningsvis till det bättre, andligt, psykiskt och fysiskt.

RSS 2.0