Nya rutiner !

Mina morgonrutiner har inte varit så bra jag är en riktig hardcoresnoozare och kommer alltid upp för sent och det blir en stressigt morgon. För att få hjälp att komma upp tidigare har min mamma fått ringa den här veckan och jag har kommit upp 2h innan jag ska gå hemifrån - helt underbart ! Och det betyder även att jag varje morgon kört morgonyoga och kunnat ta det lugnt och även hunnit göra en smoothie att ta med att dricka på tåget. Det blir en väldigt mkt bättre start på dagen definitivt ! Har du också problem med att komma upp så be någon att ringa dig ! Rekommenderas varmt ! Ha en riktigt solig och fin onsdag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lavendeldoft

Personlig utvecklig på egen hand? Går det? En påbörjad resa, förhoppningsvis till det bättre, andligt, psykiskt och fysiskt.

RSS 2.0