Varför ?

När mina finnar i ansiktet börjat läka , river jag sönder en av dom på hakan så det blir ett blödande sår och ful sårskorpa , som är svårt att täcka över. Okej jag ska få min mens snart men igår bröt jag ihop pga detta. Kanske för att det är samma visa varje gång. Så fort mitt ansikte börjar bli fritt från finnar , så hittar jag något att klämma och vips har det börjat om. Det är som ett sjukt beroende , dom där pormaskarna hatar jag dom ser nog inte andra men för mig är dom väldig stora. Men andra veckan i mars ska jag på middag och det får peppa mig jag vill ju vara fin då utan en fet kaka i ansiktet. Jag vet inte varför jag misshandlar mig själv kanske för att oavsett hur jag tvättar ansiktet eller kör scrub jag får finnar ändå. Kanske känner jag att det är ingen idé att ens försöka mera för att det ändå alltid failar ? Eller känner jag mig inte värd ett fint ansikte ? Något knas är det eftersom det alltid slutar på samma sätt . :-(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lavendeldoft

Personlig utvecklig på egen hand? Går det? En påbörjad resa, förhoppningsvis till det bättre, andligt, psykiskt och fysiskt.

RSS 2.0