Fabfredag !

Äntligen fredag ! Jag ska försöka göra den här dagen riktigt bra och jag hoppas det blir mycket skratt ! Och jag hoppas att om chefen säger något negativt att jag lyckas skaka av mig det ! Hon har klagat på mig på flera områden så känner mig sådär vad gäller min arbetsprestation just nu ni vet sådär att man gör sitt bästa man försöker verkligen och så duger det ändå inte . Tillslut känns det liksom hopplöst ! Men det som är skönt och veta att idag är det en helt ny dag och som jag försöker peppa mig själv med , trots mina prestationer på jobbet så är jag fortf en bra och värdefull person ! Jag är jag, och jag är okej ! :-) Dessutom väntar ett paket på mig imorgon med en massa nyttigheter chiafrön spirulina bipollen kokosolja mm yeaj !! :-) Ha en underbar fredag !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lavendeldoft

Personlig utvecklig på egen hand? Går det? En påbörjad resa, förhoppningsvis till det bättre, andligt, psykiskt och fysiskt.

RSS 2.0