Fredagen

Även idag rullade dagen på ganska så bra faktiskt, min affirmation idag var 'jag är en underbar och jättehärlig tjej och jag gör en sak i taget,(djup inandning, sakta utandning) allt är väl.'
Sen fick vi besök idag av höga chefer, och de var nöjda med butiken,  så det kändes skönt och hjälpte ju självklart till ett bra humör!:)
Imorgon lörd är jag ledig, ska bli mulet väder, tråkigt, hade hoppats på sol eller åtminstonde halvklart, men ska försöka ta mig ut på en promenad ändå.
Just nu värker kroppen, inget nytt, det liksom bränner i kroppen på något vis, myror i benen också, men inget som inte en god natts sömn kan råda bot på.  
En bra dag är min summering iallafall. Imorgon en ny fräsch ledig dag och sömnen läker mitt inre!  
Natt natt!
 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lavendeldoft

Personlig utvecklig på egen hand? Går det? En påbörjad resa, förhoppningsvis till det bättre, andligt, psykiskt och fysiskt.

RSS 2.0