High five till mig !

Jag är en väldigt morgontrött person och ofta kommit en kvart sent till jobbet men på senare tid har jag kommit i tid. Jag har även kommit upp i bra tid så jag slipper stressa en del mornar hinner jag med lite morgonyoga. Jag verkar just nu ha vunnit kampen mot mina finnar jag torkar av ansiktet med olivolja och baddar röda utslag med alsolsprit vilket fungerar jättebra de torkar ut direkt. Jag har även börjat smörja in händerna med kokosolja dom blir verkligen jättemjuka och till natten smörjer jag in mina fötter och drar på mig raggsockor. Rekommenderas!!! :-) Jag har även bestämt mig för att sluta med socker vilket inte alls är helt lätt men skam den som ger sig ! Ha en riktigt härlig torsdag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lavendeldoft

Personlig utvecklig på egen hand? Går det? En påbörjad resa, förhoppningsvis till det bättre, andligt, psykiskt och fysiskt.

RSS 2.0