Ingen yoga och besök

Har mina föräldrar på besök dom kommer över emellanåt och stannar ett par veckor vilket är mysigt :-) Kylskåp och frys blir fyllda :-) Att ha mammas lasagne i frysen delad i portionsbitar är guld jag är så tacksam ! Jag har ätit bra dragit ner på sockret men finnas fortsätter att dyka upp så det är dels rökningen främst som jag ska sluta med för att se men tror det också är det billiga skit pudret från HM deras eget märke det blir en ond cirkel jag använder det för att täcka över finnar men det gör nog så jag får nya. Saknar min yoga morgon och kväll som inte blivit av nu när föräldrarna är på besök och märker redan av att jag varit utan lite stel här och var . Ha en fortsatt fin torsdag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lavendeldoft

Personlig utvecklig på egen hand? Går det? En påbörjad resa, förhoppningsvis till det bättre, andligt, psykiskt och fysiskt.

RSS 2.0