Wow !!!

Lördagen var en ledig dag för mig med tvättstugan inbokad. Kom ur sängen vid halv ett kanske, väldigt skönt att få sova länge, men hade ställt klockan någon måtta får det ju vara!
Hade tvättstuga vid 16 så innan dess blev det en promenad och sen satte jag mig vid datorn och eftersom jag läst i bloggar om yoga så satte jag mig och sökte på det. Tillslut hamnade jag på youtube och hittade några enkla övningar så bort med vardagsrumsbordet och så satte jag igång ! Till en början stelt och jobbigt men efter en stund gick det bättre. Jag hittade även övningar för att massera ansiktet, väldigt skönt ! Detta gjorde succé för min del trycket i bröstet / ångesten / stressen försvann ! Och så avslappnad som jag var i kroppen när jag gick och la mig har jag inte varit på väldigt länge , om någonsin ! Trodde inte det skulle göra så stor skillnad men wow ! Och ännu bättre idag på väg till jobbet jag brukar oftast vara otroligt stel och när jag reser mig fått ont och stapplat som en gammal tant och detta är borta ! Prisa gudarna ! Detta är något jag verkligen ska fortsätta med !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lavendeldoft

Personlig utvecklig på egen hand? Går det? En påbörjad resa, förhoppningsvis till det bättre, andligt, psykiskt och fysiskt.

RSS 2.0